AQUARIUS BY CHRISTOPHER

Ny, brusende frisk duft til kvinder
​Underspillet, feminin og frugtig med et behageligt strejf af havets friskhed, lidt citrus og milde blomster. Sådan dufter Christophers drømmekvinde. En duft, som snart vil bæres af mange danske kvinder og pynte på badeværelser rundt om i landet. Christopher lancerer nemlig en Eau de Parfum til kvinder i alle aldre.

Eksklusivt i Matas
​Aquarius by Christopher er navnet på popstjernens nye parfume, der forhandles eksklusivt i Matas og er produceret samt udviklet af House of Cosmetics, som er en dansk virksomhed. Aquarius (Vandmanden) er Christophers stjernetegn og dette kombineret med duftens karakter med noter, der henleder tankerne på havets friskhed, er baggrunden for parfumens navn.


EN DUFT BLIVER TIL

Duften er blevet til i et tæt samarbejde med Christopher, Matas og House of Cosmetics. Christopher og House of Cosmetics har talt om, hvilke dufte han godt kan lide, og hvordan han synes, at en kvinde skal dufte - om det er en mor, søster, kæreste eller en veninde. Ordene der gik igen og igen var frisk, citrus, hav og let.

Derefter gik House of Cosmetics i laboratoriet og udviklede seks dufte til Christopher.

Efterfølgende samledes Christopher og House of Cosmetics hos Warner music og lavede en blindtest. Alle seks dufte var i ens flaconer og kun med numre på. Til at rense næsen efter hver duft blev der udleveret kaffegrums. Derefter blev der ellers delt point og kommentarer ud til alle duftene.

Christopher var meget klar i sin udmelding “Jeg har valgt og jeg er ikke i tvivl”!

PHOTOSHOOT

Dagen startede i fotostudiet hos fotograf Morten Jerichau sammen med Christopher og hans kæreste Cecilie. Christopher kom direkte fra et interview i radioen, og Cecilie kom fra et modeljob. Efter de var blevet stylet og havde fået lagt make-up, blev der taget de første billeder. Der blev i løbet af dagen taget rigtig mange gode billeder, og alle var meget glade.

Da dagen var ved at være ovre, fik fotografen den idé at de skulle på vandet og tage nogle billeder som endte med at blive super flotte og lækre. Resultatet kan ses i alle Matas butikker som store plakater og som reklame for parfumen.​

DET ENDELIGE RESULTAT