Menu

CALVIN KLEIN

Tidløs, moderne og sexet. Som et af verdens førende livsstilsbrands er Calvin Klein synonym med en nyskabende stil. Uanset hvad brandet finder på, om det er tøj, tilbehør eller design, formår de altid at skabe tidløse klassikere, og deres prisbelønnede dufte er ingen undtagelse.

Med sofistikeret luksus og kvalitet fortsætter Calvin Klein med at skabe fornyelse i duftens verden, og de populære ikoniske dufte er favoritter blandt mange.

Tidløs, moderne og sexet. Som et af verdens førende livsstilsbrands er Calvin Klein synonym med en nyskabende stil. Uanset hvad brandet finder på, om det er tøj, tilbehør eller design, formår de altid at skabe tidløse klassikere, og deres prisbelønnede dufte er ingen undtagelse.

Mærker
Mest populære

Pris

Bedømmelser

Vælg filtre

Serier (1)

CK One

Pris

Bedømmelser

Aktuelt

13 produkter ud af 52
13 produkter ud af 52
Sorter efter: Mest populære

CALVIN KLEIN - Tidsløs og unik

Calvin Kleins ikoniske dufte er sofistikerede luksus- og kvalitetsdufte.

Mange af Calvin Klein-parfumerne er skruet sammen på den måde, at mænd og kvinder kan dele dem. De kaldes to share-parfumer. Det gælder blandt andet CKOne, CK2 og CKEveryone.

Et historisk fodspor

Calvin Klein er et brand, der går højt op i kvalitet og komfort, og det er egenskaber, de fører videre i deres dufte.

Calvin Klein vidste allerede som seksårig, at hans interesse for mode var hans fremtidige levevej. Hans bedstefar var dygtig til at sy og lærte drengen, der udviste en stor passion, alt, han vidste.

I 1968 startede Calvin Klein så sit brand i samarbejde med sin gode ven Barry K. Schwartz. Det var hovedsageligt modetøj, der var i fokus, men brandet udvidede hurtigt med sportstøj, makeup og parfumer.

I dag kan du finde Calvin Klein i 110 lande. Hovedkontoret ligger i New York City. Alle kollektioner har siden 1970'erne været kendetegnet ved sofistikeret design; enkelhed og bløde linjer med plads til forskellighed.

Dufte er ikke bare dufte!

En duft er ikke bare en duft. En duft er en historie, et minde. En duft er nostalgi, og parfume er følelser i flydende form.

Calvin Klein lancerede den første to share-duft, CK One, i 1994, hvor kombinationen af sensuel friskhed og maskulint overskud skabte den ultimative duft, der i dag er ikonisk.

Hans vision med to share-duftene var at skabe fokus på den androgyne kønsidentitet og dermed være med til at bane vejen for forståelse og anerkendelse af kønsidentiteter.

I dag er en tredjedel af alle købte herredufte brugt af kvinder.

Sammen hver for sig

Calvin Klein har også skabt hans og hendes dufte, der passer sammen. Her er der tale om Eternity og In2U-serierne, der med sin sødme og ungdommelige referencer hylder ungdommens ubekymrede tilgang til livet.

Eternity har eksisteret i mange år og blev lanceret for at hylde det klassiske og udødelige i skønhedens individualisme.

Anja
Materialist
Anja blev i 2019 uddannet materialist i Matas Skejby Centret, og er særligt interesseret i hudpleje - både indefra og udefra. Hun elsker at hjælpe kunder med at finde de rigtige produkter ud fra specifikke behov og ønsker. Anja bruger desuden meget tid på at holde sig opdateret på nye brand- og produktlanceringer, og h...