Menu

Betingelser for booking af 1:1 Konsultationer og Events hos Matas

Behandling af personlige oplysninger

Vi behandler følgende oplysninger om dig for at gennemføre en booking:  navn, telefonnummer, e-mail samt hvilken konsultation eller Event, du har booket tid til, og hvilke produkter vi i den forbindelse anbefaler til dig. Formålet med vores behandling er at sikre, at vi kan komme i kontakt med dig, og ved booking af konsultationer at vi er klar til at behandle dig, når du kommer, samt vores interesse i at tilbyde dig relevante produkter fra vores produktsortiment.

Retsgrundlaget for vores behandling af dine oplysninger er vores aftale om en booking med dig og databeskyttelsesforordningens art. 6, stk. 1, litra b samt vores legitime interesse i at anbefale dig vores produkter, jf. databeskyttelsesforordningens art. 6, stk. 1, litra f.

Til at gennemføre din booking anvender vi de kontaktoplysninger, vi allerede har om dig fra din Club Matas profil. Dog har du mulighed for at rette disse, når du booker en aftale med os, hvis de enten ikke er korrekte, eller hvis du ønsker at benytte andre kontaktoplysninger til din booking. Retter du dine oplysninger i forbindelse med din booking, kan du samtidigt vælge at gemme de nye oplysninger ned på din Club Matas profil.  Dine gamle oplysninger vil dermed blive slettet.

Vi gemmer dine bookinger 2 år, hvorefter vil de blive slettet, og de vil herefter ikke længere fremgå på din Club Matas profil - Mit Matas Evt. oplysninger tilknyttet din booking, fx produktanbefalinger slettes også efter 2 år. Læs mere om dine rettigheder og hvordan vi behandler dine personlige oplysninger i Club Matas vilkår og betingelser,

Hvem kan anvende Club Matas Booking?

For at kunne booke tid til konsultationer og Events hos Matas, skal du være Club Matas medlem. Hvis du ikke allerede er medlem, kan du melde dig ind i Club Matas.

Vi sender dig e-mail og sms vedrørende din bookingNår du har booket en tid hos Matas, vil vi sende dig en ordrebekræftelse på din e-mail. Du kan også finde din ordrebekræftelse inde på din Club Matas profil - Mit Matas. For at sikre, at du husker din booking, sender vi dig en bookingreminder på e-mail og sms 24 timer inden din næste booking. Du kan også altid gå ind på Mit Matas/bookinger og se din kommende booking.

Betaling af Events

Til nogle af vores Events opkræver vi betaling pr. billet. Du kan både optjene point og betale med point, når du køber billetten(erne).  Når du har godkendt bookingbetingelserne og gennemført købet af din(e) billet(ter) hæves pengene fra dit betalingskort eller din pointkonto.

Afbudspolitik og ændring af bookinger

1:1 Konsultationer: Bliver du forhindret i at komme, skal du melde afbud inde på din profil, så vores personale ikke venter på dig forgæves. Vi håber, at du vil aflyse i god tid, gerne 24 timer inden din aftale, så vi har mulighed for at give din tid til en anden kunde. Ved ankomst senere end 15 min. efter den bookede tid, aflyses din tid. Hvis du gentagne gange er udeblevet fra aftalte bookinger uden at melde afbud på forhånd, kan vi nægte at acceptere bookinger fra dig fremover.

Events med betaling: Køb af Events med betaling refunderes ikke. Bliver du forhindret i at deltage i et Event, du har købt billet til, er du velkommen til at tilbyde din billet til en anden person, men du kan ikke få din betaling refunderet af Matas.

Events uden betaling: Bliver du forhindret i at deltage i et af vores gratis Events, skal du melde afbud inde på din Club Matas profil. Vi håber du vil aflyse i god tid, gerne 24 timer inden event start, så vi har mulighed for at give din plads til en anden kunde.  

Ændring i booking af konsultationer: Du kan til en hver tid ændre tidspunkt og dato for bookede konsultationer. Dette gør du inde på Mit Matas/bookinger. Du vil modtage en ny bookingbekræftelse, når du ændrer en given tid.

Hvis Matas aflyser din booking: I sjældne tilfælde bliver vi nødt til at aflyse din booking, fx grundet sygdom eller lignende.  Du vil i så fald modtage en sms, en e-mail og om muligt en push besked via Club Matas app om, at vi har aflyst din aftale. Har du ikke Club Matas appen, kan du downloade den i App Store eller Google Store. Hvis vi bliver nødt til at aflyse et Event, du har betalt for, vil du få dine penge (eller point hvis du har betalt med point) refunderet.

Penge retur:

Har du købt din event billet i en butik, skal du gemme bonnen og få dien penge returneret i den butik, du har købt din billet i.

Har du købt din event billet på matas.dk, vil dine penge automatisk blive refunderet til det betalingskort du har brugt.


--

Bedste Hilsner

Club Matas