Gik noget galt med din abonnementsbetaling?
Er betalingen for dit Club Matas Plus eller Produktabonnement ikke gået igennem, er det på tide at opdatere dit betalingskort.
Følg guiden nedenfor og opdatér dine betalingsoplysninger.
Hvis betalingen ikke kan trækkes sker dette:
Vil dit Plus medlemskab automatisk blive annulleret inden for 3 uger. Og så går du glip af 3 x point, Ekstra Plus tilbud og fri levering - det vil jo være en skam!
Er du produktabonnement kan vi ikke sende dig dit favoritprodukt til tiden - og hvem har lyst til at gå glip af sine vitaminer?
Guide til opdatering af betalingskort
Step 1
Vælg 'Mit Matas' i toppen af matas.dk eller i bunden af Matas app'en.

Step 2
Matas.dk
Åbn menuen
Matas App
Klik på 'Min Profil'

Step 3
Matas.dk
Scroll ned i menuen til du finder 'Mit betalingskort
Matas App
Vælg Betalingskort

Step 4
Vælg 'Ret betalingsform' og gennemfør betaling som du plejer.
Dit kort er nu opdateret.

Brug for hjælp?
Vi forsøger automatisk at gennemføre betalingen igen løbende, eller så snart din betalingsmetode er opdateret. Hvis du har spørgsmål, eller teknikken driller, så står vi klar til at hjælpe dig på +45 4816 5544 eller kundeservice@matas.dk