Skønt glattejern, men det bliver MEGET varmtLækkert glattejern i god kvalitet som ikke udtørrer håret. Dog skal man passe på, når man bruger to hænder til at lave krøller, fordi hele skaftet bliver enormt varmt og pladerne stikker ud, så det er svært at placere fingrene uden at brænde sig.