• Afsendelse 1-2 hverdage
  • Fri fragt til butik v. køb for 99,-
  • Byt i 260 butikker
  • 30 dages fuld returret
  • Mere end 1000 brands
Menu

“Jeg skabte Kylie Cosmetics for at give mine fans adgang til de makeupprodukter, jeg elsker og bruger hver dag. Jeg elsker, at makeup kan gøre, at du føler sig selvsikker og smuk, og jeg vil gerne dele denne følelse med jer.”

“Jeg skabte Kylie Cosmetics for at give mine fans adgang til de makeupprodukter, jeg elsker og bruger hver dag. Jeg elsker, at makeup kan gøre, at du føler sig selvsikker og smuk, og jeg vil gerne dele denne følelse med jer.”

Mærker
Mest populære

Pris

Bedømmelser

Produkter pr. side: 36 60 120 180
Side: 1/3
Vælg filtre

Serier

Pris

Indhold

Certificeringer

Farve

Bedømmelser

Aktuelt

139 produkter
139 produkter
Sortér efter: Mest populære
Forrige
Gå til side
1
ud af 3
Næste
Produkter pr. side: 36 60 120 180


The Queen of social media!

Allerede i en alder af 24 år, har Kylie Jenner opnået langt mere end de fleste unge kvinder. Med 250.000.000 følgere på de sociale medier, er der ingen tvivl om, at hun har en stor målgruppe af fans. Derfor er en af hendes vigtigste missioner også at skabe nogle produkter og et brand, der henvender sig til både unge piger, kvinder, drenge eller mænd, der ønsker nemme, tilgængelige produkter. Der samtidig indeholder rene og effektive ingredienser. Som er enkle, nemme og sikre at bruge og som også gør en forskel for huden! Det er en stor drivkraft for Kylie Jenner, at skabe noget, som især hendes fans kan identificere sig med.

Kylie Universet

Allerede som 15 årig fik Kylie Jenner ideen til KYLIE COSMETICS og senere KYLIE SKIN - hun følte, at der manglede et produkt indenfor læbekategorien, hvor man kunne sammensætte sin læbestift og lipliner, så farverne matchede hinanden. Hun savnede samtidig noget, der passede til de unges behov og noget de følte, at de kunne identificere sig med. Dette blev det første startskud og meget hurtigt fik hun lanceret sine tre første produkter i sit berømte Lip Kit, som efter kun 3 min. blev udsolgt i hele USA!

Kylie's måde at markedsføre sig selv og hendes brand på, var noget mere anderledes end så mange andre brands. Hun brugte nemlig, og bruger stadigvæk den dag i dag, sine mange sociale platforme og sig selv som front figur. Derfor var hendes metode, en meget utraditionel måde, at få sit brand frem i verden på. For hende var det en naturlig del, at stå midt i rampelyset, med alles øjne, fokus og kamera på sig hele tiden. Lige netop dette havde hun været vant til gennem hele sin barndom og sit teenageliv.

Hendes lyserøde univers kommer af, at hun ELSKER farven lyserød, hvilket også kommer til syne, når man kigger på hendes produkter. Hun har høje krav til ingredienser, udseende og effekt - alt skal gå hånd-i-hånd med hinanden og hun ønsker på ingen måde at gå på kompromis.


The Queen of social media!

Allerede i en alder af 24 år, har Kylie Jenner opnået langt mere end de fleste unge kvinder. Med 250.000.000 følgere på de sociale medier, er der ingen tvivl om, at hun har en stor målgruppe af fans. Derfor er en af hendes vigtigste missioner også at skabe nogle produkter og et brand, der henvender sig til både unge piger, kvinder, drenge eller mænd, der ønsker nemme, tilgængelige produkter. Der samtidig indeholder rene og effektive ingredienser. Som er enkle, nemme og sikre at bruge og som også gør en forskel for huden! Det er en stor drivkraft for Kylie Jenner, at skabe noget, som især hendes fans kan identificere sig med.

Kylie Universet

Allerede som 15 årig fik Kylie Jenner ideen til KYLIE COSMETICS og senere KYLIE SKIN - hun følte, at der manglede et produkt indenfor læbekategorien, hvor man kunne sammensætte sin læbestift og lipliner, så farverne matchede hinanden. Hun savnede samtidig noget, der passede til de unges behov og noget de følte, at de kunne identificere sig med. Dette blev det første startskud og meget hurtigt fik hun lanceret sine tre første produkter i sit berømte Lip Kit, som efter kun 3 min. blev udsolgt i hele USA!

Kylie's måde at markedsføre sig selv og hendes brand på, var noget mere anderledes end så mange andre brands. Hun brugte nemlig, og bruger stadigvæk den dag i dag, sine mange sociale platforme og sig selv som front figur. Derfor var hendes metode, en meget utraditionel måde, at få sit brand frem i verden på. For hende var det en naturlig del, at stå midt i rampelyset, med alles øjne, fokus og kamera på sig hele tiden. Lige netop dette havde hun været vant til gennem hele sin barndom og sit teenageliv.

Hendes lyserøde univers kommer af, at hun ELSKER farven lyserød, hvilket også kommer til syne, når man kigger på hendes produkter. Hun har høje krav til ingredienser, udseende og effekt - alt skal gå hånd-i-hånd med hinanden og hun ønsker på ingen måde at gå på kompromis.